لینک های دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان asemonia و آدرس asemonia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برچسب ها

همیشه گریه هایِ زیرِ باران ماجرا دارد

که یک سر در پشیمانی، سری هم در وفا دارد

میان خاطراتت آنچنان برسینه میکوبم

که ثابت میکند، یک دست هم گاهی صدا دارد

نبودت روزهایم را به قدری بی هویت کرد

که در تقویم من تنها،غروب جمعه جا دارد

تصور میکنم عاشق شدن یک دردِ موروثیست

از آنجا که پدر عمریست در دستش عصا دارد

یقین دارم کسی ظرف دعا را جا به جا کرده

تورا من آرزو کردم،کسی دیگر تورا دارد

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت21:43---15 مهر 1396
کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه
خودت می‌دونی عادت نیست فقط دوست داشتن محضه

کنارم هستی و بازم بهونه‌هامو می‌گیرم
میگم وای چقد سرده میام دستاتو می‌گیرم

یه وقت تنها نری جایی که از تنهایی می‌میرم
از این جا تا دم در هم بری دلشوره می‌گیرم

فقط تو فکر این عشقم تو فکر بودن باهم
محاله پیش من باشی برم سرگرم کاری شم

می دونم که یه وقتایی دلت می‌گیره از کارم
روزایی که حواسم نیست بگم خیلی دوست دارم

تو هم مثل منی انگار از این دلتنگیا داری
تو هم از بس منو می‌خوای یه جورایی خودآزاری

کنارم هستی و انگار همین نزدیکیاس دریا
مگه موهاتو وا کردی که موجش اومده اینجا

قشنگه ردپای عشق بیا بی‌چتر زیر برف
اگه حال منو داری می‌فهمی یعنی چی این حرف

می‌دونم که یه وقتایی دلت می‌گیره از کارم
روزایی که حواسم نیست بگم خیلی دوسِت دارم

تو هم مثل منی انگار از این دلتنگیا داری
تو هم از بس منو می‌خوای یه جورایی خودآزاری


مهدی
ساعت18:18---11 مهر 1396
خیلی عالی. موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 مهر 1396 | 16:38 | نویسنده : ۩༒ӇƛNƖE༒۩ |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.